Kremowa tofucznica z kurkami

Brr.. wróciłam do jesiennej Polski 2 dni temu i wracam do Was z głową pełną pomysłów i nowej wiedzy! Już wkrótce pojawią się pierwsze Meksykańskie przepisy, a tymczasem ja po powrocie miałam ochotę na mój jesienny klasyki, czyli kremową TOFUCZNICĘ Z KURKAMI!
Składniki:
  • pół białej cebuli
  • garść kurek
  • pół kostki tofu
  • 1 łyżka wegańskiego masła
  • 1/2 łyżeczki kurkumy
  • sól czarna
  • świeżo zmielony czarny pieprz
  • szczypiorek
Przygotowanie:
  1. Zaczynamy od porządnego umycia kurek. Ja zawsze moczę kurki w zimnej wodzie, moim zdaniem jest to najlepszy sposób na pozbycie się ziemi. Gdy kurki są już dokładnie umyte, wykładam je na ręcznik do wyschnięcia.
  2. Cebulę kroimy w bardzo drobną kostkę i podsmażamy lekko na patelni z masłem. 
  3. Gdy cebula jest już lekko złota dodajemy kurki (jeśli są duże - kroimy je wcześniej na mniejsze kawałki) i smażymy do czasu aż zmiękną
  4. Następnie dodajemy pokruszone tofu i doprawiamy kurkumą, czarną solą oraz pieprzem.
  5. Na koniec posypujemy tofucznicę szczypiorkiem i gotowe :)

Komentarze

Popularne posty