Tacos 馃尞







































Hej! Troch臋 mnie tu nie by艂o, ale wracam do Was z przepisem na przepyszne tacos ze sma偶onym platanem 馃憣馃徑 W Meksyku jestem od 2 tygodni, zainspirowa艂o mnie ju偶 wiele rzeczy, uda艂o mi si臋 odby膰 lekcje gotowania u Meksyka艅skiego kolegi ale tez jad艂am w wielu weganskich miejscach, o kt贸rych nied艂ugo Wam napisz臋! W Meksyku nie ma wielu produkt贸w typowo weganskich, ale dzi臋ki r贸偶norodno艣ci 艣wie偶ych warzyw i owoc贸w mo偶na z 艂atwo艣ci膮 skomponowa膰 niesamowite wega艅skie potrawy.

Sk艂adniki:
  • Platan
  • 2 z膮bki czosnku
  • Puszka fasoli
  • Tortille (szukajcie tych "prawdziwych", z maki kukurydzianej) 
  • Kolendra
  • Cebula czerwona 
Przygotowanie: 
  1. Platana pokroj w p贸艂ksi臋偶yce i usma偶 je dok艂adnie z ka偶dej strony na rozgrzanej patelni z olejem. Prze艂贸偶 na r臋cznik aby ods膮czy膰 nadmir t艂uszczu
  2. Na tej samej patelni podsma偶 pokrojony czosnek  i po chwili dodaj fasole. Rozgnie膰 fasole i dodaj odrobine wody. Po 10 minutach wy艂膮cz fasole i odstaw na bok. 
  3. Cebule pokroj w pi贸rka a kolendr臋 lekko posiekaj
  4. Na czysta rozgrzana patelnie z olejem po艂贸偶 tortill臋. Po 2-3 minutach przekr臋膰 tortill臋 i sma偶 ja z drugiej strony Ok 1 minut臋
  5. Czas wszystko z艂o偶y膰: na tortill臋 wy艂贸偶 "sos fasolowy" , posyp kolendra, dodaj platany i cebul臋 i zajadaj si臋 pysznym tacos! 



Komentarze

Popularne posty